Jednorázový aktivační poplatek
Protože nákup nové karty Skylink M7 si v zápětí vyžaduje i její
registraci, aktivaci, popřípadě zakoupení “balíčku programů”
- nebo zaplacení servisního poplatku – v případě sledování pouze
neplacených programů, nabízíme Vám :
ZPROSTŘEDKOVÁNI TĚCHTO SLUŽEB přímo při zakoupení karty.
MONTÉRUM pak tyto služby i po telefonu.
K aktivaci Vaší karty je třeba poslat na Email ivo@ivo-pt.cz
kompletní adresu,telefon a email na který přijde potvzení
(pokud již vlastníte nějakou kartu Skylink pak i její číslo
novou kartu Vám přiřadíme k již existujícímu účtu na www.skylink.cz)
JAk to všechno může proběhnout:
NA našem webu si zaškrtnete počet karet Skylink M7,
k nim patřičný počet položek aktivace, případně i servisní poplatek
na x měsíců nebo balíček programů .
CEny karet a dalšího se sečtou + se připočte skutečné poštovné.
MONTÉŘI si nejspíše zakoupí samotné karty a až od zákazníka
nám tel. nadiktují jeho iniciály.
My poté kartu přes aktivační web M7 zaregistrujeme na Vámi požadovanou
adresu ( většinou na adresu odběratele), zaktivujeme a případně
ji nabijeme balíčkem, nebo servisním poplatkem.
KArtu Vám zašeleme obratem s přiloženým příjmovým dokladem na kartu
samotnou a potvrzením o registraci, aktivaci, balíčku od společnosti M7
společně s fakturou od M7.
Samozřejmě při nákupu většího počtu karet si můžete určit jak,
kterou “nabít”.
UPOZORNĚNÍ
Protože kartu zaregistrujeme přímo na jméno uživatele, je tato v případě
např. nevyzvednutí dobírkové zásilky dále neprodejná…
Proto tuto službu při zaslání podmiňujeme platbou KREDITnI KARTOU,
nebo osobním odběrem a platbou v hotovosti.
Neodebráním např. dobírkového balíčku by se nám totiž vrátilo dále
neprodejné zboží vyšší ceny.
Z výše uvedeného dále vyplývá, že kupujete službu, nikoli zboží.
Proto se na ní nevztahuje povinnost e-shopu vzít zboží do 14dní zpět.
NAšim velkoodběratelům (montérům) pak nabízíme službu aktivace,
placení servisního poplatku a nabíjení ruznými “programovými balíčkami”
po telefonu.
Potvrzení o Aktivaci pak odešleme poštou přímo na registrační adresu
VAšeho zákazníka.
Tuto službu připíšem k VAší objednávce a bude vyrovnána běžným způsobem. |